نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)/ایستگاه پرواز

بزرگترین مرکز مشاوره تخصصی و خرید کواد کوپتر دوربین دار و هلی شات با قیمت ارزان | امکان بازدید و خرید حضوری در تهران | پهپاد ارزان هواپیما و ماشین کنترلی

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)/ایستگاه پرواز

۳۳۴ بازديد

در این صفحه قصد داریم به معرفی مدل ارتقا یافته کوادکوپتر دوربین دار Cheerson CX10W یعنی کوادکوپتر Cheerson CX10W-D بپردازیم. یک قانون همیشگی در دنیای تجارت محصولات آرسی وجود دارد و آن این است که تولیدکنندگان اسباب بازی های آرسی همیشه به دنبال آن هستند تا مدل های آرسی موفق بازار خود را زنده نگه دارند. کوادکوپتر Cheerson CX10W از این قاعده مستثنی نبوده و شرکت چیرسون کواد کوپتر مشابهی را، اما با قابلیت های ارتقا یافته ی بیشمار روانه بازار جذاب کوادکوپتر های مینی کرده است. 

 

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

 

ابعاد

در آخرین جمله بالا گفته شد بازار جذاب کواد کوپتر های مینی. بله. درست است. سایز این کوادکوپتر 4.2*4.2*2.5cm است! و این یعنی شما با یک کوادکوپتر با ابعادی بسیار کوچک روبرو هستید. کوادکوپترهای مینی در دنیای کوادکوپترهای دوربین دار طرفداران خاص خود را دارند و افراد زیادی به دنبال تجربه پرواز اینگونه هلی شات ها هستند. ابعاد کوچک مسلما بر روی وزن این پهپاد نیز موثر است و باید بگوییم که این قناری کوچک تنها 17 گرم وزن دارد! به طور کلی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، کوادکوپتر CX10WD به راحتی همانند یک فنچ در میان انگشتان شما جای میگیرد!

اما با وجود ابعاد کوچک این کوادکوپتر، قابلیت ها و گزینه های پروازی آن چشمگیر است. در ادامه به تشریح هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

 

دوربین و قابلیت ارسال زنده تصاویر

کوادکوپتر های دوربین دار و قابلیت آنها در ارسال زنده تصویر برای کمتر کسی می تواند جذاب نباشد. تصور کنید هرکجا که هستید بتوانید فیلم یا تصاویر زیبا از اطراف خود ثبت کنید و آن را به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شاید بگویید این قابلیت را گوشی های همراه نیز دارند. اما این گفته درست نیست! آنچه کوادکوپترهای دوربین دار را از گوشی های همراه متمایز می کند، قابلیت پرواز آنها در ارتفاع و ثبت تصاویر هوایی است که گوشی های هوشمند به خودی خود این قابلیت را دارا نیستند. کوادکوپتر CHEERSON CX10WD دارای دوربین با کیفیت 0.3MP بوده و به شما امکان می دهد تا تصاویر و ویدیوهای زیبا از محیط اطراف خود تهیه کنید و از تجربه پرواز یک کوادکوپتر دوربین دار لذت ببرید.

چرخش 360 درجه

قابلیت اجرای چرخش 360 درجه در تمام جهات راست، چپ، پشت و روبرو چاشنی پرواز در کوادکوپترهای مبتدی است. اینکه بتوانید در عین پرواز حرکات آکروباتیک و نمایشی هم پیاده کنید، تفریح شما را جذاب تر و حرفه ای تر می کند. هلی شات CX10WD نیز دارای این قابلیت است و شما می توانید به راحتی مانوور 360 را با این کوادکوپتر مینی پیکر اجرا کنید. 

چراغ

همیشه که نمی توان در روز و صبح روشن کوادکوپتر خود را به پرواز درآورد. گاهی موقعیت ایجاب می کند شما در شب و زیر نور لطیف ماه به هنرمایی با هلی شات خود بپردازید. در اینجاست که دارا بودن چراغ در یک پهپاد یک مزیت به شمار آمده و آن را مستقل از ساعت کاری می کند. شاید توقعی بالایی باشد که از کوادکوپتری به این ابعاد انتظار برود که چراغ‌های پرنور و کم مصرفی داشته باشد. اما کوادکوپتر Cx10wd این انتظار را هم برآورده کرده و دارای دو رنگ LED برای تشخیص مکان و جهت پهپاد در تاریکی است.اد | خرید کوادکوپتر | خرید پهباد

جایرو شش محوره

یکی از مهمترین و قابل توجه‌ترین نکات در هنگام پرواز کواد کوپتر، حفظ تعادل و پایداری آن است.کوادکوپتر Cx10wd  برای پرواز بهتر ، دارای جایرو شش محوره است. این جایرو به این هلی شات کمک می‌کند تا پایدارترین برخواست و فرود را با کمترین انرژی خلبان به نمایش بگذارید. بعلاوه با وجود این جایرو شش محوره، تعادل پهپاد در حین عکسبرداری و فیلمبرداری نیز بیشتر شده و در نتیجه تصاویر ثبت شده شما با لرزش کمتر و شفافیت بیشتری همراه خواهند بود. 

برخواست و فرود تک دکمه

هرچه اجرای یک فرآیند ساده تر شود، لذت اجرای آن نیز برای شما بیشتر خواهد بود. اینکه تنها با فشار یک دکمه بتوانید هلی شات خود را به پرواز در بیاورید، بسیار کارآمد است. در کوادکوپتر CHEERSON CX10WD تنها کافی است یک دکمه مشخص را فشار داده و خواهید دید که کوادکوپتر از زمین بلند شده و در ارتفاع 1.5 متر در حالت پرواز شناور باقی می ماند تا دستورات اجرایی بعدی را شما پیاده کنید. به همین ترتیب نیز دکمه ای برای فرود اتومات این پهپاد وجود دارد. یعنی کافی است پس از پرواز پهباد خود، دکمه مورد نظر را بزنید تا کوادکوپتر شما به صورت نرم و در کمال پایداری روی زمین بنشیند. کوادکوپتر CHEERSON CX10WD همه چیز را برای تجربه یک پرواز راحت و آسوده برای شما تعبیه کرده است. 

پرواز در ارتفاع مشخص

اگر تازه کار هستید و برای اولین بار قرار است تا پرواز یک کوادکوپتر را لمس کنید، می توانید با اعمال محدودیت بر روی فاکتورهای پروازی هلی شات خود، ایمنی بیشتری را برای پرواز پهپاد رقم بزنید. یکی از این محدودیت ها می تواند تعیین حداکثر ارتفاع پرواز کواد کوپتر باشد. در هلی شات CHEERSON CX10WD می توانید مد قفل ارتفاع را انتخاب کنید و با انتخاب ارتفاعی که مد نظر شماست، کوادکوپتر در آن ارتفاع به پرواز در خواهد آمد. این قابلیت حتی اگر تازه کار هم نباشید باز می تواند مفید باشد، چراکه با قفل ارتفاع پرواز کواد کوپتر، می توانید تصاویری متوالی در یک ارتفاع از یک منظره داشته باشید که کار را به مراتب حرفه ای تر جلوه می دهد. 

 

امکانات کوادکوپتر دوربین دار CHEERSON CX10WD

  •  استفاده از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای جلوگیری از تداخل فرکانسی
  • استفاده از ژیروسکوپ 6 محوره برای ایجاد امکان پیاده سازی حرکات مختلفی پروازی
  • دارای چراغ‌های LED پرنور و کم مصرف برای پرواز در شب
  • دارای دوربین با کیفیت  0.3 MP 720P HD  برای ثبت تصاویر و ویدیو‌های هوایی
  • ارسال زنده تصویر بر روی گوشی همراه
  • امکان پیاده‌سازی آسان چرخش‌های 360 درجه در آسمان
  • دارای دو مد سرعت بالا و پایین برای افراد مبتدی و حرفه‌ای
  • امکان کنترل و ارسال زنده تصویر تا فاصله‌ی 25 متری

 

بسته کوادکوپتر دوربین دار CHEERSON CX10WD شامل : 

  • کوادکوپتر
  • باتری
  • رادیوکنترل
  • چهار عدد ملخ اضافی
  • کابل شارژر USB
  • دفترچه راهنما

 

 

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)

نانو کوادکوپتر Cheerson CX10WD دوربین دار (همراه با رادیو کنترل)


۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.